poniedziałek, 2 marca 2015

250. DENKO luty

Witam Was!!!

Niestety w tym miesiącu dużo zużyć nie było, 
więc i post do długich nie będzie należał.
Zapraszam.

Ziaja

Płyn micelarny.
Ten płyn lubię najbardziej! 
Świetnie usuwa makijaż, a co najważniejsze dla mnie nie podrażnia oczu. 
Głownie stosuję go właśnie do demakijażu oczu.


Oriflame
Żel pod prysznic.
Chyba nic więcej nie muszę pisać? ;>
Jest świetny!!!

Próbka serum.
Starczyła na parę użyć. 
Wygładza, nawilża i wyrównuje koloryt (czy jakoś tak)
Niestety na produkt pełnowymiarowy nie skuszę się z powodu ceny, 
mimo iż działanie mi się spodobało...


Balea
Balsam do ust
Jest to pierwszy kosmetyk przetestowany z tej firmy.
Otrzymałam tą szminkę od Filiżanki w rozdaniu.
Jestem z niej bardzo zadowolona!!!!
Pachnie obłędnie - migdały!!!
Zapach utrzymuje się na ustach, ale co najważniejsze nie ma smaku, 
więc smaku na ustach nie czuć. 
To uwielbiam!!! 
Ładnie pachnąca szminka, ale nie pozostawiająca smaku na ustach!!
Jak tylko będę miała okazję na pewno kupię.


Avon
Krem do rąk
 To moj pierwszy raz z tym kremem i bardzo go polubiłam.
Pewnie kupię go jeszcze nie raz!!


 Peeling do paznokci
Oj długo on u mnie przeleżał w szafce zanim po niego sięgnełam :)
Nigdy nie widziałam go w katalogu. 
Dostałam go przy którymś zamówieniu jako niespodziankę. 
Zniechęcił mnie brak polskiego opisu...
Używałam go wpierw tylko do skórek wokół paznokci 
przed nałożeniem serum do usuwania skórek. 
Zdawał egzamin. 
Później zaczęłam nim myć ręce zamiast skórek. 
Ładnie pachnie i świetnie rozgrzewa!!
Jak go kiedyś dopadnę to kupić, 
ale póki co nie widzę go nadal w katalogu. 


Oriflame
Żel ujędrniający do biustu i dekoltu.
Nie wiem co Wam o tym żelu napisać.
Wieki u mnie przeleżał i wylądował w śmieciach prawie cały...
Powód?
Kupiłam go, 
bo miałam nadzieję że będzie równie dobry jak jego poprzednik
 w fioletowo - różowym plastikowym słoiczku. (pamięta któraś?) 
Poprzednik był super!!
Ten, to zupełnie inna bajka. 
Zacznijmy od konsystencji, rzadki, lekko lejący się. 
Do tego bardzo nieprzyjemny w dotyku 
(wiecie o co mi chodzi? takie dziwne uczucie zostaje na rękach). 
Po aplikacji długo się wchłania i do tego klejący się. 
Robiłam parę podejść no ale nie dałam rady. 
Poddałam się. 
Jakby jeszcze szybciej się wchłaniał i nie był taki klejący 
to może bym i go zużyła, ale w tym wypadku nie dałam mu szansy... 
Nie wiem jak sprawują się obecne balsamy do biustu z Avon, 
ale ja już po nie nie sięgnę. 
Zostanę na etapie ich poprzednika, który był idealny, 
więc nie wiem po diabła to zmieniali...

EDIT 3.03.2015
Fenjal
Antyperspirant w kulce
Mój ulubiony!!
Niestety jest stosunkowo drogi i kupuję go tylko na promocji.



Znacie coś z tego? 
Używałyście?


Niestety na resztę nowości i zdjęcia zawartości torebki z Hebe 
musicie jeszcze poczekać, bo póki co nie zrobiłam ani jednego zdjęcia...


Wczoraj pojechałam do domu rodzinnego 
i zrobiłam rodzince niespodziankę swoim przybyciem ;)

Do tego od tego weekendu zaczęła mi się znowu szkoła. 
Tak, więc sobota w szkole, a niedziela u rodziców. 
Dziś wolne, a jutro do pracy na 13:30  ;/


Miłego popołudnia!!!

22 komentarze:

  1. Mamie kupiłam ten balsam z Baleii, a tego płynu z Ziaji to nie lubię, wysusza mi ryj ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że jest przeznaczony dla cery 30+

      Usuń
  2. moje denko też nie duże będzie. Co do tego kremu do biustu Avon, podzielam Twoje zdanie, dziwny jest... i po jakimś czasie jak go się więcej nałoży schodzi jak skóra z węża :D nie fajny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie roluje się, czy jak to nazwać. Wystarczy powiedzieć, że jest beznadziejny i wiemy o co chodzi ;)

      Usuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów :) nie lubię kremów do rąk Avon ... Kilka dni temu zamówiłam żel pod prysznic z Oriflame, różową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest drugi krem do rąk z Avon, który polubiłam. Za pozostałymi też nie przepadam. Tak, więc ten arganowy i krem z kwiatem lotosu, bardzo polubiłam.

      A żele z oriflame też bardzo lubię ;)

      Usuń
  4. Małe denko, bo miesiąc krótki ;)
    Ale i tak sporo zużyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaa, na to nie wpadłam, ale masz rację, miesiąc krótki :D

      Usuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tym płynie micelarnym z Ziajii ;-) myślę, że kiedyś się na niego skuszę, ale najpierw będę musiała zużyć swoje zapasy - a trochę tych kosmetyków mi się uzbierało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pewna, że mam zapas płynów i nie kupowałam teraz z Avonu nowego, a jak się okazało, właśnie zaczęłam ostatni...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mówisz o Avonie? czy ciekawy to nie wiem, ale fajnie się go używa ;)

      Usuń
  7. Serum true perfection jest bardzo dobre:) Popytaj konsultantek, może mają jeszcze próbki w niższej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem konsultantką Avon i Oriflame ;)
      takie próbki są okazją i mało się zdarzają

      Usuń
  8. Oj, sama nie stosowałam żadnego z tych produktów. Ale pomadkę Balea bym chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza balea i jest świetna!!

      Usuń
  9. Też używam tego micelka Ziai i póki co nie znalazłam lepszego, szczególnie do demakijązu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też głównie do demakijażu oczu go używam!!

      Usuń
  10. nic nie maialam z Twoich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak masz dostęp do balei to polecam ;)

      Usuń
  11. Such a great review. These look amazing.
    Have a beautiful day.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!