Strony

czwartek, 30 lipca 2015

Totalna porażka!!!! JoyBox - JUŻ JEDZIE 4.08

Hej!!!

Żali ciąg dalszy.

Postanowiłam sobie dziś przeczytać dokładnie regulamin ruchu odnośnie paczek, 
bo świtało mi że do 3 dni roboczych powinna być doręczona.
Status mojej paczki na dzień dzisiejszy na godz. 10:00 się nie zmienił. 
Nadal w transporcie z sortowni na ekspedycję. 
No to dzwonię do nich do Warszawy z zapytaniem 
co tak na prawdę dzieje się z moją paczką, że od 2 dni status się nie zmienił. 
Pan odparł, że pewnie paczka jest w kiosku do odbioru ale, 
że nie da się zmienić statusu i może to jest powód. 
Nie mniej obiecał, że sprawdzi to dokładnie i mi oddzwoni.
Zgadnijcie co się okazało?!? Szlag mnie trafia!!!
JoyBox wysłał 2 paczki z tymi samymi numerami 
i w związki z tym z sortowni centralnej wróciła ona do nadawcy...
Po mojej interwencji status się zmienił
- zwrot do nadawcy.
Napisałam maila do JB i teraz czekam na odpowiedź.

I jak tu kupić kolejny Box????

JoyBox to jedyne pudełko co mi się podoba, 
ale już przy pierwszym zamówieniu taka wpadka firmy??? 
Nie dość, że przesyłka i tak była już opóźniona o tydzień, 
bo nie mieli olejków arganowych, a teraz to...

No powiedzcie czy nie idzie się wściec!?!?!?


EDIT
4.08.
Paka dziś została wysłana i jest w drodze do mnie. 
Teoretycznie jutro lub we czwartek powinien dostarczyć mi ją do rąk własnych kurier

35 komentarzy:

  1. Zamawiałam u nich już 7 pudełeczek i nigdy nie miałam takich problemów.Zastanawia mnie jak joybox mógł nadać dwa pudełeczka o takich samych numerach skoro generalnie numery są zwykle nadawane przez firmę doręczającą. Z reguły na tych gotowych kartach są już nadrukowane. Ale jeśli brałaś dostawę do kiosku ruchu to może faktycznie na innych zasadach się to odbywa. Wiem, że ta opcja jest nowością :) Ja ile bym miała czekać w przyszłości to i tak będę je zamawiać o ile będzie mnie stać i zasady wyboru zostaną takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zawartosc pudelek zawsze jest meha i ta możliwość wyboru, ale takie problemy przy pierwszym zamówiwniu zniechęca :(

      Przerosło ich to pudełko bo na FB jest bardzo dużo skarg.
      Do tego nierowno traktują kupujących. Jedni dostają gratis za opoznienie wysylki z powodu olejku arganowego a co lepsze dużo osob mimo to nie dostało olejku arganowego...

      Usuń
  2. Pechowo Ci się trafiło ;/ Wina joya ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pechowo :( a tak się cieszyłam jak dziecko.

      Usuń
  3. Ech, jak mieć pecha to po całości :/. Mam nadzieję, że szybko do Ciebie dotrze. Dobrze, że do nich napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam ale na 2 pierwsze wiadomości zero odpowiedzi. Napisalam 3 raz...

      Zależy mi na tym pudełku ale nad kolejnym poważnie się zastanawiam...

      Usuń
  4. Buu... pech :(
    Mam nadzieję, że doczekasz się w końcu swojego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam o tym żeby komuś się tak zdarzyło :( A sama nie zamawiam takich pudełeczek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudeljo dla wielu dziewczat jest pechowe. Bylo tyle skarg, że JB na FB zablokował opcje dodawania nowych zdjęc i posty czytelniczek pousuwał

      Usuń
  6. Oj szkoda, że tak pechowo Ci się trafiło. Ja na razie nie zamawiałam, ale ich pudełeczka mnie najbardziej kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ich pudelka są najlepsze.
      Żadne inne mi się nie podoba tak jak JB

      Usuń
  7. a gdzie przeprosiny? A gdzie jakaś chęć zadośćuczynienia? brak słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno sa gratisy wvramach przeprosin w pudelku

      Usuń
  8. Ja nigdy nie skusilam sie na żadne pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana przeczytaj sobie moja historię z paczką od sisi :) moze humor Ci sie poprawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze czytalam ale chyba musze sobie przypomnieć

      Usuń
  10. Weź ja to z Joy boxem nie chce mieć już nic do czynienia. Miałam z nimi współpracować ale to jak Pani zwracała się do mnie w mailach to jest niewybaczalne. Na szczęście współpraca nie doszła do skutku. Okropna firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz?!? Szkoda trzeba bylo wspomniec na blogu jaka mila obsluga....

      Usuń
    2. Wiesz co był taki moment że chciałam ze szczegółami opisać, jak to wyglądało. W życiu nie miałam tak okropnej rozmowy z żadną firmą, a trochę tych rozmów miałam. No ale już po tej rozmowie byłam tak zła, że stwierdziłam, że nie będę się bardziej nakręcać i oleje tą sprawę. Jakbym płaciła za paczkę i ją kupowała to bym opisała rozmowę i traktowanie, ale że to były że tak powiem "współpracowe dyskusje" to uznałam, że takie rzeczy zachowam dla siebie. Skończyło się jak skończyło i tyle. Ale marketing mają straszny i zawsze będę tak mówić. Zresztą widać po ich stronie na FB ile skarg. :)

      Usuń
    3. Tak wiwm czytalam na FB...

      U mnie na szczeście po wpadkach skonczyło się dobrze i mam ochote na kolejne :)

      Usuń
  11. Przykra sprawa :( Czekasz na paczkę, a tu cisza i jeszcze opóźnienia.
    Dobre firmy biorą pod uwagę takie sprawy i starają się poprawić, więc może nie rezygnuj z nich tak szybko. Pierwsze zamówienie i wtopa. Może to czysty przypadek.
    Powodzenia przy następnych zakupach. Oby były bezproblemowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy to jest dobra firma.
      Jedne dziewczyny mialy gratisy w pudelku, a inne nie miały ani gratisu ani olejku arganowego ktory to był przyczyną opóźnień wysylek

      Usuń
  12. wtopa firmy i z tego co czytam to nie jedyna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Po pierwsze przerosły ich olejki arganowe. Niestety to pudełko pod względym organizacyjnym bylo ich wtopą!!!

      No ale w moim wypadku skończyło się dobrze i jestem bardzo szczesliwa :)

      Usuń
  13. Ale bym się wkurzyła.. współczuję przykrych doświadczeń

    OdpowiedzUsuń
  14. cos mi się "obiło" o oczy że juz nie ma byc kolejnych edycji, a szkoda bo chciałam sie załapac

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję