piątek, 22 lipca 2016

354. Denko kwiecień

Witam Was gorąco!!!

W ten upalny dzionek!!!

Jestem właśnie z Maleństwem na spacerze 
i w końcu po półtorej godzinie mi zasnął.
Siedzę więc na huśtawce i mam nadzieje skończyć pisać tego posta. 
Piszę go już tydzień jak nie dłużej...

Ciekawi majowego denka?

Zapraszam!
Maj trochę obfitował w pustaki.


Farmona
Balsam do ciała
Wygrałam w rozdaniu u Martyny G.
Pachnie obłędnie!!!
Dobrze się wchłaniał i  zostawiał fajną delikatną skórę.
Jedyne co to końcówkę balsamu źle się wyciągało, bo twarda buteleczka.
Przeciełam na pół i problem znikł.
Mam ochotę na więcej!!!


Playboy
Balsam do ciała
Wygrany w tym samym rozdaniu co farmona.
Również zostawiał bardzo fajną nawilżoną skórę.
Niestety zapach zdecydowanie nie mój, 
bo jak dla mnie za ciężki, duszący. 
Nie mniej zużyłam cały również rozcinając opakowanie na pół.


Uroda kwiaty polskie
Krem do twarzy chaber
Również z rozdania od Martyny G.
Ogólnie nie lubię kremów do twarzy 
i jak już to używam tylko sprawdzonych delikatnych kremów.
O tym kremie powiem, że jest super 
i chętnie bym do niego wróciła.




Aromatella
Bomba czeka na swoją kolej.
Zużyłam tylko babeczkę.
Super zapach!! Coś pięknego!!!
Chcę więcej!!!


Carea
Płatki kosmetyczne
Tych używam najczęściej.


Avon
Płyn do kąpieli
Piękny zapach

Męski żel pod prysznic
Bardzo lubię ten zapach

Żel pod prysznic
Cudowny zapach!!!


Balea
Kremowy żel pod prysznic
Bardzo polubiłam te żele.
Mimo swojej konsystencji bardzo dobrze się pienią i są wydajne!!!
Muszę znowu zrobić napad na czeskiego DMa


Yves Rocher
Męski żel pod prysznic
Świetny orzeźwiający zapach.
Na pewno znowu go kupię Mojemu

Wysuszacz lakieru
Ciekawe cacko. 
Niby w pędzelku, 
ale należy zaaplikować nim kroplę na paznokieć 
nie dotykając go pędzelkiem.


Biały jeleń
Płyn do higieny intymnej
Wszystko OK, 
ale brakowało mi odświeżenia jakie dawał mi żel z avonu.


Loxon 5%
Płyn apteczny na receptę na wypadanie włosów
Kiedyś przepisała mi dermatolog, 
a że trochę go zostało to ratowałam się nim teraz 
przy wypadaniu włosów po ciąży. 
Pomogło. 
Mam pełno młodych włosków w miejscu gdzie wyłysiałam.


Le Petit Marseillais
Próbka żelu kwiat pomarańczy
Muszę w końcu upolować pełną wersję


Herbaciarnia Anula
Uwielbiam te wszystkie owocowe herbatki


Oriflame
Woda toaletowa
Obłędny zapach.
Miałam jeszcze do niego żel pod prysznic i to nawet 2 albo 3, 
ale niestety wyszły szybciej niż woda.


C&C
Aceton
Nie wiem czy aceton = aceton 
ale ten jakoś słabo czasem sobie radził z hybrydami.



Zużycia Maleństwa

Nutrica Bebiko
Mleko modyfikowane
Takim był karmiony w szpitalu po urodzeniu i tak już zostało.
Jest łatwo dostępne i tanie.


Vitamina D
Tylko tej vit D używamy dla mojego Maleństwa.


Babydream herbatka
Herbatka z kopru włoskiego
Za żadne skarby moje Maleństwo tej herbatki nie chciało pić, 
a jak ogólnie wiadomo koper włoski pomaga w trawieniu 
i zapobiega kolkom. 
Niestety herbatkę musiałam pić ja...


Espumisan
To ten oryginalny
Używamy już którąś buteleczkę profilaktycznie 
i sprawdza się super.


Dada
Chusteczki nawilżane
No cóż te nam jakoś nie podeszły...


Fitti
Chusteczki nawilżane
Te stosujemy najczęściej na zmianę 
z różowymi babydream z rossmanna


Babydream
Chusteczki nawilżane
Jak wspomniałam wyżej, używane najczęściej


Huggies
Chusteczki nawilżane
Są super! 
Mokre od pierwszej chusteczki do ostatniej. 
Wszystkie tak samo nawilżone.
Zrobione z celulozy?! 
(Są z fajnego grubego papieru i normalnie dają się potargać)


Nisita
Woda morska do nosa
Była to nasza pierwsza woda i spisywała się super. 
Nie mniej przerzuciliśmy się na firmę Baby Cap.


Babydream pampersy
Pieluchy babydream "klasik" najbardziej nam odpowiadają 
i nadal ich używamy tyle, że teraz nr 3  :)


Pommette
Nie pamiętam z jakiego są sklepu, 
ale totalny nie wypał.
 Brak falbanek ochronnych co niestety 
przy sprawie nr 2 powoduje przepuszczenie zawartości do śpioszków...



No cóż?! Posta dopisałam w domu, 
ale za to go mamy.

Jak pewnie zauważyliście zdjęcia gołe i wesołe.
Niestety z racji braku czasu denka i nowości będą od teraz gołe i wesołe.


Na publikację czeka jeszcze sporo staroci, 
a już kolejne nowe aktualne wydażenia stoją w kolejce do publikacji...

Kiedyś się wyrobię i będę na bieżąco  :)



Zapraszam na poprzednie posty:
- 532. Nowości maj


22 komentarze:

  1. Trochę tego pozużywałaś ;-) Wydaje mi się, że żadnego z tych produktów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ostatnio sporo było tego, a lipiec będzie miał parę śmieci dla odmiany :)

      Usuń
  2. Widzę, że maluszek goni mamę w zużyciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stokrotka z cytryną, to miałam. Jeszcze mgiełkę mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam komplet żel, balsam i mgiełka. Piękny zapach.

      Usuń
  4. Wysuszacz lakieru - ciekawe.... ale ja jakoś nie mam potrzeby inwestowania w taki produkt... a produkty wolnoschnące zostają w tyle i z czasem w śmieciach lądują. Aktualnie lakiery z YR to od pewnego czasu moi ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lakier schnie wolniej, czasem szybciej ale każdemu daję szansę szczególnie jeśli kolor mi się podoba. A taki gadżet zawsze się przydaje :)

      Usuń
  5. właśnie też to zauważyłam, że Maluszek pobił mamę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro jest denko to jednak Maleństwo daje Ci odrobinkę czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz przy ząbkowaniu więcej śpi, a po pracy jak tato wraca to też go na chwile bierze :)

      Usuń
  7. Nazbierało się :) Individual Blue pamiętam jeszcze sprzed 10 lat i mam nadzieję, że dalej tak ładnie pachnie :)
    A jak już wiesz pampersy teraz moją głowę zaprzątają (i mokre chusteczki też), więc dzięki za kilka słów na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak indywidual nadal taki piekny.

      A z resztą może coś Ci podpowiedziałam.

      Usuń
  8. Żel Balea miałam i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też go polubiłam, a co gorsza to chyba mój ostatni żel balea.

      Usuń
  9. dwa pierwsze produkty miałam i bardzo mi przypadły do gustu :) a i perfumka z oriflamu mnie rózwniez oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak farmina nieziemska, ale vip nie mój.
      Oriflamka cudna :)

      Usuń
  10. Dużo rzeczy udało Wam się w maju zużyć! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zapachy Farmony, ale niestety ich produkty są naszpikowane parafiną do oporu czego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi chyba ta parafina nie robi różnicy :) inna rzecz, że nigdy nie czytam składu... zawsze patrzę tylko na datę ważności :)

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!