niedziela, 25 czerwca 2017

399. Denko maj

Witam Was!!!

Pięknie, kończy się czerwiec i za chwile trza by Wam pokazać denko czerwcowe,
a ja mam dla Was dopiero denko majowe.

Zapraszam!
Starałam się żeby post miał ręce i nogi, ale wgrywanie zdjęć z komórki do przyjemnych i łatwych nie należy, 
ale na szczęście jest możliwe a to jest najważniejsze.
Mój laptopik został w serwisie w Cieszynie, 
a ja działam na lapku z 30giga dyskiem i niestety nie radzi sobie  ;)

OK do rzeczy

BIELENDA
Maseczka z węglem aktywnym
Nie miałam jeszcze do czynienia z takimi maseczki.
Ciężko mi powiedzieć coś na temat działania,
ale zbytniej różnicy po zastosowaniu nie zauważyłam.


ESSENCE
Tusz do rzęs
Czytałam różne opinie na jego temat.
Ja należe do jego miłośniczek.
Bardzo fajnie rozczesywał i podkręcał rzęsy.
Wyglądały jakby było ich dużo więcej.
Jak dla mnie super!!!


LPM
Żele pod prysznic
Oba zapachy bardzo fajne i jednocześnie bardzo delikatne zapachy.
Świetnie się pienią i są wydajne.
Używałam ich jako żele pod prysznic, jak płyn do kąpieli i jak szampon do włosów.
We wszystkich wypadkach sprawdziły się super!!!


ORIFLAME
Żel pod prysznic
Uwielbiam żele pod prysznic z tej serii,
niestety jest to kolejny zapach, który mi się nie spodobał.


AVON
Żel pod prysznic
Śliczny świeży i jednocześnie delikatny zapach.


YVES ROCHER
Żel pod prysznic
Piękny zapach, fajnie się pieni.
Sprawdził się jako żel pod prysznic, płyn do kąpieli i szampon do włosów.


PETAL FRESH
Szampon do włosów farbowanych
Farbowane czy nie, co za różnica?
Ważne, czy się sprawdzi.
I tu szok.
Kupie na pewno jeszcze ten szampon ale odpowiedni do swoich włosów.
Szampon świetnie oczyszcza, włosy aż piszczały podczas płukania.
Nie przetłuszczał, ani nie wysuszał głowy!
Po prostu świetny szpon!!!


SECHE VITE
Lakier przyśpieszający wysychanie
Nie wiem jak to z nim jest.
Jego się podobno kocha albo nienawidzi.
Ja nie mam o nim zdania.
Jest to już moja druga buteleczka.
Tworzy na pazurkach cudowną taflę i faktycznie przyśpiesza wysychanie lakieru.
Niestety jedne lakiery obkurcza, a inne nie.
Od czego to zależy??
Nie mam zielonego pojęcia!!!


DAFI
Filtr do wody
Hmmm chyba działa,
bo pijąc wodę z tego filtru nie mam żadnych nieprzyjemności żołądkowych.


FAAM
Żelki
Identyczne kupiłam dla Mongi i muszę przyznać, że mi smakowały.


TROLLI
Żelkowy burger

Wyglądał obłędnie, a smakował dobrze  :)
W nim nie było akurat nic nadzwyczajnego  ;)


STUDENYSKA
Czekolada ze śmieciami
Była pyszna  ;)


CZAS NA HERBATĘ
Herbata zielona
Miała w sobie jakieś kwiaty i owoce.
Niestety po dziś dzień nie weszłam na stronę
i tak na dobrą sprawę nie wiem co w niej było.
W każdym razie herbatka pychotka, a do tego ten zapach.


Zużycia Młodego


FROSCH BABY
Płyn do naczyń
Sprawdza się świetnie.


SUDOCREM
Krem na odparzenia
Dalej gramy w zespole.


CAMILIA
Płyn na bolesne ząbkowanie
W duecie z dologelem są niezastąpione.


HIPP
Ciasteczka ryżowe
Bardzo dobre


CHUSYECZKI NAWILŻANE
Sporo ich zużywamy
Fitti i Babydream


BABYDREAM
Pieluchy
Te pieluchy są najlepsze.


Mieliście coś z tego? Znacie? Jak oceniacie?


Zapraszam do poprzednich postów:
- 398. 17.06.2013r to już 4 lata
- 397. A na pazurkach były...  4


20 komentarzy:

  1. Miałam tusz Essence - ten albo podobny i też byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko może zależy od tego na jak trafi się egzemplarz. Aczkolwiek poza konsystencją to nigdy nie miałam problemu z tuszami.

      Usuń
  2. Szampon Petal Fresh jest super :) Odżywka z serii do włosów farbowanych też u mnie dobrze się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie odżywka jest do spłukiwania? Nadal bardzo ciężko mi z tego typu odżywkami.

      Usuń
  3. Ja z Seche Vite się zbytnio nie polubiłam. Głównie właśnie przez obkurczanie lakierów. Insta-Dri od Sally Hansen tak samo dobrze utwardza i przyspiesza wysychanie lakieru, a do tego nie ma przykrych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie insta-dri jeszcze nie próbowałam, ale mam go na uwadze jak skończę pare topów, których jeszcze trochę mam ;)

      Usuń
  4. Ja się zastanawiam, jak blogerkom udaje się zużywać tyle kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama czasem się zastanawiam.
      Nie mniej żele schodzą szybko, szczególnie że nieraz mam otwarte po 3sztuki i używam ich wg ochoty ;)

      Usuń
  5. Dafi na pewno działa bo używam od lat :)
    Muszę się kiedyś skusić na szampon Petal bo same plusy o nim słysze, a teraz mam z Nacomi i też jest mega, włosy piszczą z czystości a slsów nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nocomi miałam tylko kulę do kąpieli i była super ;)
      Drogie te filtry są :/

      Usuń
  6. Dużo tego ...Nie potrafię z telefonu obsługiwać bloga, za trudne niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku miałam problemy.
      Siostra też nie lubi z fona obsługiwać bloga i olała bloga.

      Usuń
  7. Fajne kosmetyki. Zarąbista maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę muszę jeszcze raz kupić i obadać ;)

      Usuń
  8. LPM zawsze bardzo fajnie wypada :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!