czwartek, 20 lipca 2017

402. Denko czerwiec

Witam Was!!!

Powoli lipiec dobiega końca, a ja dopiero przychodzę do Was z denkiem czerwcowym.
Jakoś ten czas za szybko mija  ;)
Ktoś ma inne zdanie odnośnie czasu i jego mijania?!


Zapraszam!!!
Tradycyjnie zacznijmy od tego co ja zużyłam.

AVON
Czekoladowo-różana mgiełka do ciała
Coś nie do końca mi w jej zapachu pasowało.
Dwufazowa mgiełka do ciała
Piękny zapach, to trzeba jej przyznać.
Niestety nie wchłaniała się tylko zostawiała tłustą warstewkę.
Samoopalacz do jasnej karnacji
Spróbowałam go parę razy na swoje blade nogi, ale efektu nie widziałam.
Poza tym nie przepadam za tego typu kosmetykami.

Żel do mycia twarzy
Bardzo lubię tą serię i bardzo często do niej wracam.

Żel do intymnej
Ma śliczny zapach.
Poza tym robi co do niego należy

Kąpiel do stóp
Nie pamiętam co miała robić. 
Wiem za to, że poza ładnym zapachem nie dawała nic.


ISANA
Mydło w płynie
Kupuję ze względu na mojego.
Osobiście wolę mydło w kostce.


NIVEA
Antyperspirant w kulce
Cóż Wam powiedzieć o nim?!
Mój ulubiony


ORIFLAME
Żel pod prysznic
W porównaniu do poprzednich 2 czy 3 zapachów ten wypadł bardzo fajnie.
Świeży i delikatny zapach


DAFI
Filtr do wody
Działa, działa  ;)


PALMOLIVE
Męski żel pod prysznic
Pachnie cudownie, tyle wiem  ;)


YVES ROCHER
Żel pod prysznic
Cudowny i delikatny zapach.


JA!
Cappuccino
Kupił je gdzieś mój Men.
Nawet było OK
Oczywiście na zimno.


STUDENTSKA
Czekolady owocowe
Pychotka!!!


CHLORELLA
Batoniki
Kolejny eksperyment z przeceny w Rossku.
Nazwa ewidentnie kojarzy mi się z chlorem...
Same batony jako tako, jadałam lepsze z Rosskowej przeceny.



No to przechodzimy do zużyć Młodego

BABYDREAM
Tradycyjnie tony chusteczek nawilżanych, które zużywamy wspólnie.


Huggies są fajne pod względem nawilżenia i materiału z jakiego są wykonane. 
Niestety chusteczki są ze sobą połączone brzegami oraz to że są na prawdę fajnie nawilżone, 
bardzo utrudnia ich wyciąganie z opakowania. 
Z cudem graniczy wyciągnięcie 1 chusteczki.
Bardzo często też zdarza mi się je wyciągając, potargać.


BEBEAUTY
Chusteczki odświeżające
Cudny zapach. 
Niestety zostawiały taką dziwną powłoczkę po sobie, ale pewnie znowu je kupię  ;)


HIPP
Płyn do kąpieli
Nie podrażniał ani nie uczulał.
Zapach wręc niewyczuwalny.
Bardzo fajnie się pienił co bardzo podobało się Młodemu.


CAMILIA
Płyn na bolesne ząbkowanie
Wiecznie z nami i przy nas  ;)


BABY CAP
Woda morska do nosa
Od czasu jak spróbowaliśmy nie rozstajemy się z nią ani na krok.


FROSCH BABY
Płyn do naczyń
Do mycia butelek i smoczków używam tylko tego płynu.


BABYDREAM
Pieluchy
Zawsze z nami tylko one


BAMBINO
Krem ochronny
No cóż.
Żadko go używaliśmy.
Nie mniej szkodzić na pewno nie szkodził.


NIVEA
Krem na odparzenia
Niestety krem okazał się dużym niewypałem i wywalonymi w błoto pieniędzmi.
Niestety ale w naszym wypadku w ogóle się nie sprawdził, 
a wręcz przeciwnie podrażnił dodatkowo...
Opakowanie prawie pełne trafiło do kosza


ZOTT
Monte snack
Uwielbiam monte, więc liczyłam na fajny smakołyk. 
Niestety nie zasmakowało ani mnie ani Młodemu.


HIPPIS
Owoce w tubkach
Moje Maleństwo je uwielbia i mógłby je jeść na okrągło.
Niestety owoców ze słoiczka w ogóle nie chce jeść, 
a świeżych też nie je już tak chętnie jak te z tubki.



Zapraszam do poprzednich postów:


Niestety rozdanie zostało nierozstrzygnięte.
Zgłosiły się tylko 3 osoby.
Zastanawiam się co z tym fantem zrobić.
Jakieś propozycje?



24 komentarze:

  1. ahhh z zapachem tego żelu z YR mam wspomnienia... Studentska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę mydło w kostce :-))
    A czas to u mnie też strasznie gna do przodu...

    Podzielić wszystko na trzy w nagrodę ,że się zgłosiły :-)))
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne muski owocowe w tubce są w Lidlu, polecamy bo cenowo 1.99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam je kiedyś i o ile dobrze pamiętam to nie służyły Młodemu :( za to mnie bardzo smakują ;)

      Usuń
  4. Moja mama Bambino używa od lat. Jako jedyny krem nigdy jej nie podrażnił skóry ani nie uczulił :) Dla mnie niestety jest za tłusty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, za tłusty więc w zimie i w chłodne dni i wietrzne go urzywałam, ale tak niestety się nie sprawdził.

      Usuń
  5. Dwufazowa mgiełka do ciała mi się podoba, muszę sobie ją zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach ma super, ale już chyba jest niedostępna.

      Usuń
  6. Nie martw się, mi czas też ucieka ;-( Stanowczo za szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel YR i płyn do higieny intymnej Avonu - lubiłam obydwa. Było to tak z 2 lata temu, dawno ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że ten płyn jest już w ofercie 2 lata, ale ten czas leci :) kupiłam go pierwszy raz zaraz jak go wprowadzili i tak już zostało :)
      A YR są obłędne!

      Usuń
  8. uu ile chusteczek podobnie u mnie ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jakbyśmy je zjadali :D
      ale tak to jest jak używa się ich do wszystkiego :)

      Usuń
  9. Miałam te produkty z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego tego zestawienia miałam tylko mydło w płynie Isana, fajne było ;) Lubię też żele z YR ale tej wersji zapachowej chyba nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam żele z YR Obecnie wyczerpuję zapasy co mam, a później znowu będą robione kolejne zapasy :)

      Usuń
  11. Mi ten baton monte też nie smakuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stosunku do monte, to on jakiś taki nijaki..

      Usuń
  12. Zawsze kupuję te mydła w płynie ISana :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!