środa, 6 września 2017

405. Denko sierpień

Witam Was!!!

Oj oj na prawdę ciężko idzie mi pisanie i dodawanie postów  :(
Nowości poległy w przedbiegach, 
nie mniej kto mnie obserwuje na insta ten wie, że zawsze coś wpadnie. 
Zrobię najprawdopodobniej jeden albo dwa wpisy podsumowujące moje nowości.
Do tego czeka jeszcze parę innych postów do napisania...
Mam nadzieję uporam się z tym w tym roku  :D
A teraz zapraszam na coś co ukazuje się regularnie, 
a to tylko dlatego że zużyte opakowania nie uciekają  ;)


Zapraszam!!!

AVON
Żel pod prysznic
Uwielbiam te żele, ich zapach i wydajność 
ale do szału doprowadzają mnie te nowe zamknięcia. 
Choćby się nawet człek wściek to po dobroci mokrymi rękoma ich nie otworzy 
trza użyć zubów... 
No diabli by wzięli tego ich projektanta...


LE PETIT MARSEILLAIS
Żel pod prysznic
Nie wiem co się stało. Przed ciążą i w ciąży byłam zakochana w tym zapachu, 
a teraz coś mi zbrzydł... albo się mi nos zepsuł albo żel przeterminował i zmienił zapach, 
choć nie wiem czy to możliwe bo właściwości nie zmienił...


DAFI
Filtr do wody
Tak, od pewnego czasu używamy dzbanka z filtrem i czuć różnicę


STUDENTSKA
Czekolady z galaretkami owocowymi
Pychotka

No i jeszcze parę smaczków
Młody baaardzo polubił mleczną kanapkę  ;)


No i denka Młodego

DOLOGEL
Żel na bolesne ząbkowanie
Od czasu jak zaczęliśmy ząbkować używamy różnych żeli, które ulżą w tych ciężkich chwilach. 
Ten żel poleciła nam pani doktor, ale dopiero przy czwórkach 
kiedy to na prawdę ząbkowanie dało się nam we znaki.


CHUSTECZKI NAWILŻANE
Używamy różnych matek, ale najczęściej tych w rozsądnych cenach lub gdy są na promocji.



QUEEN
Papier nawilżany
Ślicznie pachnie i to mi się chyba w nim najbardziej podoba  ;)


FROSCH BABY
Płyn do mycia butelek
Świetnie się sprawdza.


BOBINI
Płyn do kąpieli
Sprawdził się i jest OK


EMOLIUM
Emulsja do kąpieli
Fajna rzecz i muszę kupić ponownie.


NIVEA
Krem na odparzenia
Jakoś tak przerzuciliśmy się z sudokremu i nawet nie wiem kiedy. 
Bardziej odpowiada mi aplikacja. 
Sudokrem nakładałam patyczkiem na palec żeby palcem w pudelku nie gmerać.


PIELUCHY JEDNORAZOWE
Najczęściej używamy Babydream, 
ale zaczęłam sięgać po biedronkowe Dada ze względu na ilość, 
których jest o wiele więcej niż babydream...

Toujours też znowu wpadły do koszyka. 
Niestety tu nie pamiętam ile jest sztuk, ale do tanich nie należą, 
a jakość jakoś się nie poprawiła.



Zapraszam do poprzednich postów:
- 403. Denko lipiec




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hehe tym razem wyjątkowo mało i niech tak zostanie :)

      Usuń
  2. Denko Młodego dłuższe niż twoje :-)))
    Ale ci się zmieniło...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obecnie to on wszystko zużywa a ja tylko najpotrzebniejsze rzeczy :)

      Usuń
  3. Dzbanek z filtrem faktycznie robi ogromną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, szczególnie czułam różnice w Piekarach, tu w Cieszynie już nie czuć tak bardzo tej różnicy ;)

      Usuń
  4. O zgadzam się z tymi żelami Avon, otworzć toto masakra. Pazury połamane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a że mam prysznic to nie ma opcji zostawienia otwartego żelu. Co do pazurów ja już nawet nie próbuje tylko od razu zęby idą w ruch...

      Usuń
  5. No właśnie ja na Sudokrem narzekam bo trzeba gmerać w opakowaniu i zawsze mi za paznokcie włazi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znosze gmetać pazurami w niczym nawet błyszczyków takich nie lubię. Ja z pudełka wyciągałam patyczkiem i na palec. A wczoraj znalazłam nowe nieotwarte opakowanie sudokremu i u mamy połówkę... muszę zaś patyczki skombinować :)

      Usuń
  6. Czassem się zastanawiam jak ja zyje ze wydaje mi się ze nic nie zuzywam ;P musze to zbadac haha bo ciągle cos kupuje a szafki chyba mi nie rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze ze 2-3 żele pod prysznic otwarte to później się zbiera. Reszta kosmetyków otwierana po 1sztuce. Choć nie!!! Kremy do rąk też mam zawsze 2-3 otwarte :D

      Usuń
  7. Lots of empties. Hope all is well with you :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrą kalorię odkryłem jakiś rok temu jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest sycąca, ale w smaku coś nie do końca mi odpowiada :)

      Usuń
  9. kupiłam sobie raz dobrą kalorię ,ale szału nie było. Wzięłam smak orzechowy, może inne są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biore zawsze z przeceny, bo w normalnej cenie to bym tego nie kupiła. Aż tak mi nie zasmakowało :D

      Usuń
  10. Też używamy Emolium i jeśli chcesz kupić ponownie ten produkt to polecam Ci sprawdzić ceny w internetowej aptece Melissa. Ja tam często robię zakupy i mają fajne ceny. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zapomniałam o tej aptece. Też tam kiedyś kupowałam.

      Usuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!