piątek, 2 marca 2018

425. Nowości styczeń 2018

Witam Was!!!

Jak wspominałam w jednym z poprzednich postów
chciałabym wrócić do cyklu nowości.
Przyznam szczerze i w zasadzie mówiłam to już nie raz,
ale systematyczność nie jest moją silną stroną
i robienie na bieżąco zdjęć nowościom napotyka pewne przeszkody...
Nie mniej w tym poście zebrałam nowości z ostatnich miesięcy
tj, listopad, grudzień i styczeń.
Jeśli jesteście ciekawi co zakupiłam w tym czasie lub co dostałam
to zapraszam na
Zapraszam!!!

ORLY
Siostra wypatrzyła wyprzedaż orlików
i tak się jakoś złożyło, że parę z nich do mnie trafiło :)
Taki prezent przed chinkowy sobie zrobiłam  ;)
 Czarna satyna Iron Butterfly czyli mattefx jest cudowny!!!
Niestety zielony comes trouble miał uszkodzony pędzelek i musiałam go przyciąć.
 Drugim obłędnym lakierem o matowym wykończeniu jest Smoked Out!!


PB NAILS
(Perfect Beauty)
 Zakupy na grupie FB (grudzień albo styczeń)
Słodkie kolorki  :)
Hybrydki nakłada się super
i nawet nie było większych problemów ze ściąganiem czego bałam się najbardziej.


Prezencik od Siostry 
pod Choinkę
 No i zbliżenie
Pandeczki jeszcze nieprzetestowane - opakowania są takie słodkie 
że aż szkoda otwierać.
Uchwyt do telefonu i super czekolada do picia!

Moja nowa hybrydowa miłość - MylaQ


Hybrydami super się maluje, a jeszcze epiej schodzą.
Jeśli ktoś chce więcej o nich poczytać to
>>KLIK<< 
tu o nich pisałam więcej.
Liczyłam, że kochana Siostrzyca kupi mi kolejne kolorki na urodziny,
ale niestety  :(

Efekt syrenki i glitter od NeoNail
Fajnie czasem dodać coś na pazurki do ozdoby ;)

Bomb cosmetics
Babeczka niedawno została niestety zdenkowana  :(


BLOGOWE ZAKUPY
(styczeń)
Nie mogłam nie skorzystać 
widząc TAAAAKIE lakiery (czytaj China Glaze) 
w takich obłędnych cenach.
Kiedyś lakiery China Glaze były dostępne dla mnie tylko w sferze marzeń, 
ale to się na szczęście zmieniło.
Kocham tą markę!!!
Essie w swojej kolekcji mam chyba tylko 3 lub 4 :)
więc 2 kolejne w ulubionym kolorze i z wykończeniem, 
którego w mojej kolekcji też brak nie mogły nie trafić w moje łapki

Obłędne holo i cudna błyszcząca cegła

Kolejne niecodzienne i roziskrzone kolorki


 Listopadowe szaleństwo z okazji
  BLACK FRIDAY
Obłędnie lśniący top
Szaleństwo i monotematyczność w kolorze
Moyra kupiona od RedheadNails 
(nie powinnam nigdy poznać Jej bloga :DD)
Jak się później w praktyce okazało niektóre lakiery są niemal identyczne  ;)

Niestety swojej idealnej czerwieni nadal nie mam  :(
Szukamy dalej
 PaintedPolish miał świecić w nocy, ale mu to nie wyszło.
Niebieski Dance Legend miał dawać efekt pękający taki jak na buteleczce,
ale jak widać na wzorniku też trochę mu nie wyszło  :(

Cadillacquer jest cudowny i obłędny, ale szybko odpryskiwał  :(
Na szczęście użyłam go tylko raz, więc wszystko przed nami :D


No i co? 
Faktycznie wpadłam w monotematyczność koloru?!
Patrząc na te zdjęcia nie da się tego przemilczeć i ukryć  :DD


Regał na lakierasy
(styczeń albo nawet luty)
Na prawym zdjęciu widać jak po przeprowadzce
do nowego mieszkania trzymałam lakiery.
Chcąc jakiś wyciągnąć to wpierw musiałam poprzerzucać stosy pudeł  ;)
Teraz wszystkie stoją uporządkowane na regale
i do każdego mam bezpośredni dostęp.
Regalik zawdzięczam tacie :D


Zakupy na allegro
(styczeń)
Akryl do metody zanurzeniowej czy jak to się zowie.
Na aukcji firma wystawia ten produkt jako tytan.
Widząc cenę wiedziałam, że to akryl...
Na meila z prośbą o przedstawienie składu nie odpisała.
Ten zestaw kupiłam, a w zasadzie prawie dostałam od osoby prywatnej.
Kupiłam jeden, a drugi dostałam gratis.
Jasny kolorek jest cudny.
Niestety ciemny jest niedopracowany.
Od niedawna możecie też na allegro dostać Kiara Sky
i tu znowu firma wprowadza nas w błąd, bo sprzedają akryl jako tytan.
Ale mnie to wk***a!!!


SECHE VITE 
(grudzień)
Miały być 3 topy nabłyszczające,
ale Siora jednego mi nie oddała  :D
Tak to jest jak kosmetyki kupuje Sponsor  ]:->


Paczuszka współpracowa 
od Beauty BigBang
(styczeń)
Radełko już widzieliście, a na IG pokazałam już też flejki.
Niedługo też pojawią się one na blogu.


No i parę nowości Młodego

Drewniany pociąg
Do kompletu są jeszcze  tory, 3 zwierzątka i 2 drzewka.

Autko dostał od Mikołaja - Chrzestny

Kredki kupione na allegro.
Pełnią rolę zwykłych kredek, 
akwareli i można nimi na mokro malować lub rozcierać jak pastele.

Trzy książeczki
Tego nigdy za wiele, szczególnie że ta moja Gadzinka to wielka niszczura  ;(
Przy oglądaniu książek koniecznie musi rozwarstwiać strony.

Książeczka z naklejkami
Jej grozi tylko potarganie, lyb pogięcie.
Nie mniej dziwnym trafem te miękkie książeczki
lepiej przetrzymują starcie z Karolkiem.

Czerwona Filiżanka i Krysia pisały o licytacjach z pomocą dla męża Blogerki,
więc postanowiłam sprawdzić czy znajdę tam coś dla siebie.
Niestety tylko tyle udało mi się upolować.
Szczytny cel i ceny na prawdę wysoko szybowały...
Parowozy to nowa książka.
Miałam nadzieję, że to też dla dzieci, ale to historia pociągów.
Reszta książeczek używana,
a dinozaury nawet mocno przechodzone :)))
Dinozaury i transport (czego się spodziewałam)
najbardziej spodobały się Niszczurce. 



No cóż.
Chciałam posta napisać i opublikować w lutym
ale trochę mi nie wyszło - znowu
Znając życie nie są to wszystkie nowości
i pewnie o sporej ilości zapomniałam,
ale te są najważniejsze :)

W kolejnym poście powinna pojawić się recenzja flejków od Beauty BigBang,
a później denko lutego.

Już dziś Was zapraszam.



Zapraszam do poprzednich postów:




17 komentarzy:

  1. Cudne lakiery a te hybrydy to w ogóle extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany ileż nowości <3 Takie lakierowe zakupy to uwielbiam oglądać :D (Robić zresztą też, tylko potem żal do portfela zaglądać :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a na następny miesiąc znowu będzie lakierowo :D
      U mnie portfel nie cierpi tylko gorzej, karta kredytowa!!! :D

      Usuń
  3. Piękne lakiery, brokaty to moja bajka:)dobrze, że synek też skorzystał na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, on ma zawsze Dzień Dziecka :D i pełno prezentów :D

      Usuń
  4. Sporo się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę dużo ślicznych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekolada o smaku bananowym - to brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!