niedziela, 23 listopada 2014

224. Nowości listopada

Witam Dziewczyny!

Dziś miał się pojawić post dotyczący kolekcji lakierów Golden Rose, 
ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. 
Mamy co raz krótsze dni i brak słońca, 
a jak wiadomo taki stan rzeczy źle wpływa na robienie zdjęć, 
a szczególnie odpowiednie uchwycenie koloru.

Zabrałam się za fotografowanie moich goldenek 
i przyznam że nawet nie zdawałam sobie sprawy, że mam ich tak dużo :-)
Dlatego dziś post z nowościami listopada,  
a jak uporam się ze zdjęciami, post kolekcyjny.
Do końca miesiąca już tylko parę dni i na pewno nic mi nie przybędzie. 
Co lepsze?! 
Jakbym miała Wam teraz pokazać denko na koniec miesiąca, 
to byłby to jedynie szampon i perfum...

OK, dość przynudzania. Do dzieła.

Skok na biedronkę.
Żele pod prysznic. 

Był jeszcze jeden zestaw, 
ale już się nie załapałam, a za 10zł było grzechem nie kupić!

Suchy szampon. Ale miałam szczęście - ostatni :-)

Pudełko na leki.

Były 3 rodzaje, 
ale to wg mnie było najbardziej funkcjonalne 
i można go użyć do czegoś innego niż na leki. 
Były 2 warianty kolorystyczne. 
Ten niebieski oraz przezroczyste. 
Żałuję, że tak późno się zreflektowałam, 
bo kupiłabym sobie przezroczyste na ozdoby do paznokci. 
Dodatkowo przekładki dzielące szufladki też można wyciągnąć. 
Z tego pudełka wykorzystuję tylko 1 szufladkę, 
do której wkładam leki na 2 dni
 i już wiem czy zjadłam porcję cukierków czy nie. 
Niestety mimo iż wcinam je już jakiś czas 
wciąż się albo zapominam i nie zjadałam którejś porcji z dnia, 
lub co gorsza dwie porcje zamiast jednej... 
Teraz mam wszystko pod kontrolą :-)

OK, idziemy do roska i promocja 1+1



I tu powiem Wam, że mój rosek oszukuje w cenach!!! 
Byłam w rosku w sobotę przed promocją 
i wibo posh box kosztował 8,49 a na promocji 9,90. 
Łatwo policzyć różnica 1,50. 
Następnie Manhattan 13,90 a w promocji 14,99. 
Trochę nie feer, no ale jak już się nastawiłam to kupiłam.

A teraz upominki imieninowe
Ostatni piasek z Pierre Rene jaki chciałam. Od siostry. 
Lakier z AVONu sama sobie kupiłam :D



Pierka musiałam od razu wypróbować, 
a że miałam wcześniej czarnego wibo na paznokciach, 
nałożyłam piasek na niego i efekt bardzo mi się podoba. 1 warstwa.


Tusz do rzęs z Betterware :-)



Brałam jeszcze udział 
i kupiłam takie cuda!



No i to chyba wszystko :-)

Któraś z Was coś ma bądź zna?


                                                                                        Miłego popołudnia!!! :)

28 komentarzy:

  1. Nic z tych rzeczy nie mam ;)
    Ale nad organizerkiem na tabletki też się zastanawiałam i ostatecznie nie wzięłam, ale fajny były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja z organizera jestem bardzo zadowolona!!!

      Usuń
  2. przepiękne są te pazurki:) i lakierowe nowości również :) a w rossmannie niestety zawsze na tych promocjach podbijają ceny, to samo się działo na -40% :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na tej promocji -40% jak pierwszy raz kupowałam to się nie zorientowałam, ale dobrze wiedzieć

      Usuń
  3. ja mam ten morski manhattan, też zdobyty na rossmanowej promocji ;) a wiesz co, z tymi cenami, to może się pomylili, bo te posh boxy u mnie od samego początku były po 10zł i nawet chciałam ten, gdzie jest biały (?) brokat, ale stwierdziłam, że one są takie maleńkie, że byłoby mi go chyba szkoda w ogóle używać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie wiem też właśnie jak nazwać ten kolor, ale bardzo podoba mi się ten zestaw no i jak widać na pazurkach też fajnie wygląda. Na pazurkach mam 1 warstwę topu i czerni! super efekt!!!

      Usuń
    2. no to fajnie kryje, ale gdyby one były w większych butelkach :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak i dlatego go chciałam! teraz mam wszystkie piaski co chiałam z tej serii Pierre Rene

      Usuń
  5. Tyle nowości! Mnie oczywiście lakiery najbardziej się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, Kochana :) Lakiery cudne :) Zastanawiałam się nad opakowaniem na leki i w końcu nie kupiłam. Na szampon i jedno opakowanie żeli już się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moje teraz czekają na swoją kolej do wypróbowania, ale szkoda mi ich otwierać, bo takie fajne :D

      Usuń
  7. Zdkjęcia paznokci są trudne, jak Ty to robisz ,że tak dobrze Ci wychodzą ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no masz rację!! Nie mniej jak mam odpowiednie światło to nie mam problemów bo komórka fajne robi wtedy zdjęcia. Gorzej jak już muszę lampy używać, bo już nie da się zrobić wyraźnie zdjęć i do tego koloru odpowiednio nie da się uchwycić :(

      Usuń
  8. Mam ten sam lakier z AVON-u :) jestem ciekawa jak się będzie prezentował posh box ten po lewej z czarnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest na zdjęciach ;)
      1 warstwa czarnego i 1 warstwa topu ;)

      Usuń
  9. Świetne zakupy :) to prawda ja też mam trudności z robieniem zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  10. przez ten króliczy wskaźnik myszy rośnie Ci na mnie "czas przebywania na witrynie", bo siedzę i macham tym konfetti :D myślałam o zakupie tych podwójnych lakierów wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bardzo lubie sie nim bawić ;)

      a wibo są super!!

      Usuń
  11. What beautiful nail polishes and the manicure looks great

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w Biedronce tak się ludzie rzucili na te zestawy OS, że porozrywali opakowania :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie przypuszczałam, że zielony lakier będzie tak dobrze wyglądał na paznokciach. Jest genialny.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!