piątek, 1 marca 2019

453. Nowości wrzesień - listopad cz. II

Witam Was!!!

Dziś druga część postu z nowościami z okresu wrzesień - listopad.
Oczywiście było tego tyle, że nie zdziwię się jeśli po publikacji posta
znajdę coś co miało się w nim znaleźć ale się zapodziało i nie znalazło!  ;)
Zapraszam!!!

W listopadzie miałam imieninki.
Dostałam tego storczyka.

Na pewno było coś jeszcze, ale nie pamiętam co  :(
O masło do ciała poprosiłam tylko ze względu na słoik  ;)


Wzięłam też udział w paru aukcjach
żeby pomóc koleżance zakupić pompę insulinową.
Książka z dedykacją Autorki  ;)

Wydanie kolekcjonerskie


Kremy do rąk kupiłam chyba w aptece


Małe zakupy z AVONu
Spraje ułatwiające rozczesywanie włosów

Pędzelki do oczu i tą syrenkę do pudru sobie wzięłam.
Zmywacz, którego dawno nie miałam oraz odżywka ze złotem. 
Jej jeszcze nie miałam ale póki co wszystkie odżywki bardzo fajnie mi się sprawdzały, 
więc z tą też tak pewnie będzie  ;)


We wrześniu moja rodzinka była na Zakyntosie 
i takie przywieźli mi prezenty.
Herbatka, jeszcze jej nie próbowałam.
Ściereczka
Kula śniegowa, a może brokatowa?!
Mydełko oliwkowe w metalowym pudełku.

Bransoletka i bransoletka-gumka
No i coś czego nie mogło zabraknąć - żółwiki ;)
Srebrny i gipsowy magnesik na lodówkę.
Scyzoryk i pilniczek :D

Młody dostał koszulkę
No i jeszcze bąbelki i wiatraczek ;)


Mama była też w Wiedniu na małej wycieczce z przyjaciółką 
i przywiozła mi magnes na lodówkę. 
Muszę kupić większą lodówkę, bo na tej co mam 
nie mam jak wieszać magnesów bo jest za niska  :D


We wrześniu albo październiku BPS miało urodziny, 
więc skorzystałam z okazji i zrobiłam parę zakupów
Coś już Wam pokazałam w poprzednim poście więc teraz parę zbliżeń.
Piękny pyłek holo

Zawsze chciałam wypróbować te osłonki na skórki, więc je też kupiłam

Najbardziej jednak zależało mi na tym malutkim stempelku!!
I wiecie co?
Póki co nie mam czasu ani weny żeby go wypróbować  :(
No i taśma do naprawy złamanych pazurków.
Na szczęście jeszcze nie miałam okazji wypróbować.
Wracając jeszcze do stempelka jest super!
Kupiłam też dla Siostry. Różniły się kolorem koralików w środku i kolorem gumek.
Zamieniłyśmy gumki i ja mam srebrno niebieski, a Siostra złoto różowy ;)
Jak widać z jednej strony stempelek, a z drugiej strony gąbeczka do gradientu.

Jak wcześniej Wam mówiłam w sierpniu dostałam propozycję współpracy od BPS, 
która nie doszła do skutku. 
Dostałam info, że przesyłka wyszła do mnie, a jak po 4 miesiącach jej nie było
 napisałam do nich i otrzymałam zwrotne info, że zmieniła się polityka 
i nie wysyłają obecnie paczek z darmowymi gifami!
Haha uśmiałam się po pachy, bo zamiast napisać o co im tak faktycznie chodzi 
to bzdury pisza...


Allegro
Śliczna z delikatnymi kolorami paletka ZOEVA
To moje drugie zakupy, gdzie sprzedający oszukiwał. Kobieta w aukcji pisała że dorzuca jeszcze cienie Golden Rose. Ucieszyłam się, nie znam cieni tej firmy. Niestety kobieta ich nie wyslala to zwróciłam jej uwagę. Ovzywiście nie odpisała. Niestety jak widać różni są ludzie  :(


Zakupy w owadzie (Biedronce)
Breloczek

Flamastry ze stempelkami

Mówi się, że książki nie ocenia się i nie kupuje po okładce.
No cóż?! Widząc taką słodką okładkę to musiałam ją kupić ;)

Maseczka w płachcie i brokatowy zeszyt - obłędna okładka!


W październiku byłyśmy też z Siostrą na pokazie Affect Polska gdzie dostałam parę drobiazgów,
a w drodze powrotnej kupiłam wisiorek ze skamieliną.


PolishPickUp
W sierpniu też ostatni raz kupowałyśmy z Siostrą lakiery na PPU
Poza lakierami kupiłyśmy też wisiorki



Karolek też miał imieniny w listopadzie i oto jego parę upominków.
Kapitalna grzechotka z kompletem bitów i kluczy nasadkowych :D



Wygrałam też rozdanie na IG Jagodowej
Taaaak, obejrzałam paczuszkę jak tylko przyszła,
ale opakowania takie cudne że czekałam z ich otwarciem
 do czasu aż zrobię zdjęcia.
Dwa śliczne lakiery, uwielbiam takie opalizujące lakiery.
Naklejki wodne
Rozświetlacz, którego używam jako cienie ;)
Ozdoby do pazurków

No i jeszcze drobne zakupy u Jagodowej




Uwielbiam te materiałowe ozdoby!



Chciałam żeby ten post pojawił się wcześniej, ale niestety nie udało się.
Mam teraz trochę na głowie niestety i nie jest lekko.
A jeśli jeszcze czasem ktoś tu zagląda i wyczekuje nowych postów to zapraszam na swojego IG @lakieromamiasyli
Tam jest mnie więcej, bo zdecydowaniatwiej i szybciej tam coś wrzucić niż tu...
Niestety tu może się zdarzyć, że zniknę na jakiś czas.
Brak weny, brak czasu i inne problemy nie pomagają skupić się na blogu.
Chyba do tego się już wypaliłam...





Zapraszam do poprzednich postów:


19 komentarzy:

  1. Kosmetyki kosmetykami, ale najbardziej oczarowało mnie pudełko z sowami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta seria jednorożcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. to prawda, szkoda tylko że mnie tam nie było :(

      Usuń
  4. Storczyk jest piękny! Ten mini-stempelek wygląda ciekawie, nie widziałam takiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest świetny, a jakby był jeszcze przezroczysty to już w ogóle czad

      Usuń
  5. 500 razy chodziłam do biedronki bo chciałam te flamastry ze stemplami i dupa - nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja je wygrzebałam w ciuchach ;)
      w mojej biedronie cos znajsc graniczy z cudem

      Usuń
  6. Ale ładny storczyk :)
    Jestem ciekawa tych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ich ciekawa, ale zaczęłam czytać jeszcze co innego ;)

      Usuń
  7. Jakie ładne zdjęcia chyba czasu miałaś , więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ale niestety, czasu miałam tyle co zawsze i zdjęcia robiłam też tak jak zawsze hurtowo na szybko ;D

      Usuń
  8. Flamastry ze stempelkami - to do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne ...najbardziej podoba mi się breloczek i książki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!