środa, 24 lipca 2013

40. Żal... Radość...

Hej Dziewczyny!!!

Mam dwie wiadomości, którymi chciałam się dziś z Wami podzielić.

O jednej dowiedziałam się dziś przed samą 18-tą
i powiem Wam,
że omal ze stołka nie spadłam  :D
A druga to zdarzenie które wydarzyło się wczoraj...
Ale po kolei...
Pierwsza wiadomość to chciałam się Wam pożalić... Porobiłam wczoraj dużo różnych fotek, pazurków, lakierów, zdjęcie co do pracy było mi potrzebne i najważniejsze dla mnie, bo najbardziej ulotne i trudne do zrobienia mianowicie ujęcia ważek i motyla... Dwa zdjęcia jedno ważki i jedno motyla zdążyłam uratować bo wrzuciłam na fejsa a reszta ... Szkoda słów... Dziś jak chciałam wszystkie zdjęcia zgrać na komputer okazało się, że w miejscu gdzie one były na fonie powstała czarna dziura i wciągnęło tylko te wybrane zdjęcia  :(  Jestem załamana, bo taką ważkę to nie co dzień się widuje, a już na pewno nie co dzień jest okazja na takie fotki jakie utraciłam  :(
A druga wiadomość jest za to dla mnie bardzo ale to bardzo dobra. Dzięki Oli, a raczej dzięki temu, że mogłam na nią zagłosować w konkursie  zdobyłam nagrodę jako osoba głosująca   :D Bardzo się cieszę i dziękuję Oli za to, że dzięki niej mogłam wygrać. Teraz czekać na nagrodę, a później na pewno się z Wami nią podzielę  :D 

A to fotki które uratowałam 


13 komentarzy:

  1. no ja bardzo lubie ten kolorek i mimo ze mam jednego złamanego paznokcia to musiałam go dzisiaj nałozyc:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm zgaduję, że mowa o GR 222 :D no ja się nie mogę doczekać soboty i tego lakieru w paczuszce.

      Ogólnie tyle co się wyczekałam na te lakiery to masakra :D a wszystko przez zły adres do wysyłki :( nie dogadałam się z dziewczyną co mi lakiery wysyłała. Na koncie skąd dostała wpłatę mam inny adres, a mieszkam też gdzie indziej. Niestety żadna z nas nie wpadła na to żeby podać/zapytać o adres do wysyłki. Teraz lakiery są ponad 100km odemnie a ja czekam na nie już nie wiem ile :(

      Usuń
  2. Śliczny motylek ;) Szkoda, że straciłaś zdjęcia.
    Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęć szkoda słów. Dziś uruchomiłam aparat i od dziś fotki na których mi zależy postaram się robić nim, a nie komórką ...

    Mail zgłoszeniowy po nagrodę poszedł teraz tylko cierpliwie czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli potrzebujesz zdjęć ważki, mogę poszukać u siebie :) pamiętam, że kiedyś napstrykałam całkiem sporo na działce, a ważka spokojnie siedziała i pozowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, akurat to które potrzebowałam do pracy to całkiem co innego. Z ważką to jest tak, że cieszyłam się jak dziecko że udało mi się napstrykać fotek, bo bardzo to lubię i cieszę się z każdego udanego ujęcia, których właśnie z ważek dużo miałam. Mało to rzadko widuje się u mnie ważkę z podwójnymi skrzydłami, raczej są te z pojedynczymi :(
      Ale dla nacieszenia oka jak będziesz miała kiedyś czas poślij na meila coś :)

      Usuń
  5. kurczę strasznie to jest jak wylatują fotki z których jest się dumnym :( współczuję bo znam ten ból!
    i jeszcze raz dziekuję za Twój głos i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będziemy dziękowały sobie wzajemnie :D Posłałam wczoraj maila (dzięki) i teraz czekam na ich odezw no i na nagrodę. Jestem ciekawa, a z drugiej strony będę miała w pewnym sensie okazję sprawdzić jak działa ten sklep i jak wsio będzie OK to kto wie może coś tam kupię :D

      Usuń
    2. mi już odpowiedzieli :) mam nadzieję, że Tobie również. Robiłam tam zakupy i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    3. Mnie wczoraj odpowiedziała Daisy i jak ją dobrze zrozumiaam paczka wczoraj miała zostać wysłana, a bynajmniej tak mój tłumacz z google to przetłumaczył :D i jak tak to teraz czekam niecierpliwie i kto wie może w końcu skuszę się na zakupy tam :D

      Usuń
  6. Szkoda, że straciłaś zdjęcia, bo motylek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Otagowałam Cię to świetnego tagu Liebster Tag. Mam nadzieję, że weźmiesz udział. http://lllilian.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, ciesze się, że zarówno Ty jak i Ola wygrałyście :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, dlatego dziękuję za każdy mobilizujący komentarz :)

NA PYTANIA ZADANE W KOMENTARZACH, odpowiadam pod pytaniem.

Komentarze oderwane od "rzeczywistości" oraz z reklamą innych blogów, insta itp nie będą publikowane!!!

Jeśli skomentowałaś na pewno do Ciebie zajrzę, a jak mi się spodoba Twój blog to go zaobserwuję!!
NIE UZNAJĘ OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ!!!

Dziękuję

Etykiety

#AmbasadorkaLPM (6) 2B (1) 5Fee (1) 5th Dimension (1) AA (2) ABC nailstore (1) Accessorize (1) adidas (1) ados (4) Advanced Polish (1) aEngland (1) Agrovita (1) Akryl (5) akryl sypany (1) Alessandro (1) Alesto (1) ALEX studio (2) AliExpress (5) AllePaznokcie (4) alouette (1) AnaPazurkachByły (7) Angel (1) Apart (2) Apetina (1) Arla (1) aromatella (1) Astor (4) aukcja charytawywna (1) Avene (1) AVON (69) Azjatyki (1) B. (1) B.loves plates (1) Babcia (2) Babuszka Agafii (1) Baby Cap (11) babydream (33) Bakalland (2) Bakoma (1) Balea (5) bambino (2) Barwa (2) base one (1) baza peel off w naklejkach (1) be organic (1) BeautyBigbang (5) bebe (1) BeBeauty (3) bebiko (2) bell (7) Bentley Organic (1) Bepanthen (1) Betterware (22) bezradność (2) bezsilność (2) biały jeleń (2) BIEDRONKA (1) Bielenda (6) BK (3) Blue Nature (1) Bluebird (3) BlushLacquers (2) bobini (5) BoboVita (12) BombCosmetics (1) Born Pretty Store (5) Bourjois (1) ból (2) BPS (27) Britax Roemer (1) brokat (2) BROS (1) bryza (1) bulion (1) BundleMonster (1) C&C (2) Cadillacquer (1) calvin klein (2) Camilia (10) canpol (3) carea (1) Cashmir (1) catrice (18) CBL (1) CDN Shellac (1) charbonne (1) Cherie ma Cherie (1) chicco (4) Chili (3) china glaze (48) chlorella (1) chomik syryjski (1) chusteczki nawilżane (2) ciate (2) ciąża (1) Cien (5) Cienie (2) cientek (1) Cieszyn (1) Cirque (1) ciuchy (1) Claire's (3) CLARESA (2) Color Club (6) Color Infinity (4) Color Tale (1) Colorama (2) colour alike (7) Colour Chic (3) Concertino (1) CORAL (2) Cynthia Rowley NY (3) cyrkonie (2) czekolada (2) cztery pory roku (2) ćwieki (3) dada (21) Dafi (3) Dance Legend (3) Dania Babci Zosi (2) Darling Diva (3) Deborah Lippmann (1) DecoMorreno (4) decoupage (1) decu (1) delia (10) denko (55) DenTek (1) Dermacol (6) DHL (1) diamenciki (1) Different (1) Dip system (1) disne mar baby (1) Diva (1) DIY (3) DM (1) Dollish Polish (3) Donegal (2) dor (3) Douglas (1) Dove (1) DPD (1) Dr.Max (1) DSF (1) DURLIN (1) Dzidziuś (1) Efective Nails (1) El_Corazón (1) Elegance (2) elisse (1) Elite99 (1) EmilyDeMolly (3) emolium (1) espumisan (4) essence (64) essie (4) Estetiq (2) eveline (21) EverAfter (2) evree (2) F.U.N Lacquer (1) Faam (1) Faberlic (4) facelle (1) Fairy (1) Fairy Glo (1) fanjal (1) farmona (2) felix (1) Femme Fatale (1) Filthy Gorgeous (3) fimo (5) FisherPrice (1) Fitti (13) flejki (3) flejki kameleon (1) Flexbrush (4) flormar (4) folia transferowa (2) forma silikonowa (1) Formula X (2) Frosch Baby (17) Fruit (1) FUN (1) Fuse (1) Gallery colours (1) Garnier (6) Gelaze (2) GelFX (1) GelLen (1) Gerber (2) GINEintima test pH (2) GirlyBits (1) GlamPolish (4) GlissKur (1) Glisten&Glow (1) GLS (1) Gohnson's (2) golden rose (44) GOSH (1) Greenstyle (3) H&M (1) haft (1) hagi (2) hand made (3) handmade (1) Haribo (2) HEAD CARE (1) Hean (7) HEBE (1) herbaciarnia Anula (2) herbata (2) HiHybrid (1) Hipp (9) hobby (1) Hochland (1) Holika Holika (1) holo (4) holo folia (1) holoś (2) huggies (10) hurtownia świec (1) hy (1) hybryda (18) hybrydy (8) Il Etait un Vernis (1) illyrian (2) ILNP (7) INC (11) indigo (1) inpost (1) IsaDora (1) isana (17) jak mieszkają moje lakiery (1) jednorożce (1) Jior Couture (1) Joanna (1) Johnson's (2) joko (2) JoyBox (5) jumpy (2) KABOS (1) Karolek (1) karuzela (3) KAWA (1) Kazan (6) KBShimmer (4) Kevin.Murphy (1) Kiara Sky (1) Kiko (2) kinder (1) kindii (1) kleancolor (1) KMF (11) kneipp (6) knorr (1) KOBO (1) kokett (1) kolczyki (3) kolekcja (64) kolorowanki antystresowe (1) konad (6) konsultantka (1) Kopiko (2) kopytko (2) kordonek (1) książka (3) książki (1) Kupiec (1) kurier (1) kwiaty (1) L'ambre (1) L'arte (1) L'biotica BioVax (1) LA (4) La Petit Marseillais (1) LadyQueen (9) LaFemme (1) lakier (6) lakier klasyczny (4) lakiery (1) lakiery klasyczne (3) lakiery ręcznie robione (2) lampa (1) lampa LED\UV (2) LaQell (1) lato (1) Laura Conti (1) LBD (1) Leibniz (1) Lemax (8) lenor (1) LePetitMarseillais (8) Life (5) Lilypadlacquer (1) linomag (2) linteo (4) Lirene (6) lovely (17) LQ (8) Luksja (1) Lula_Baby (2) lupilu (2) Lush Lacquer (2) LynbDesigns (3) M&M (1) MAGA (21) MAGA DIAMOND (18) make-up tutorial (5) makijaż (3) Maleństwo (3) Manhattan (14) mani (2) manicure tytanowy (1) Mariola Mazur (1) mariza (5) Maroko (1) marzenia (1) masura (1) mata silikonowa (1) MaxFactor (4) Maybelline (3) MDU (4) metryczka (1) Mieszko (1) Miley Cyrus (1) Milka (3) Milupa (1) misiu (1) Miss Rose (1) miss selene (1) miss sporty (9) Misslyn (4) Mitsubishi (2) MIYO (2) MIZON (1) mleczko do ciała (1) mokate (3) mono (2) Monsoon (6) monte (1) Moo Moo's (1) Moyra (1) MRay (1) my secret (14) mydełko naturalne (2) MylaQ (2) Nacomi (1) nailnu (1) Nails Company (1) naklejki (18) NARS (1) naszyjnik (2) NCLA (1) NeoNail (3) Nestle (9) nfu oh (1) Nisita (1) Nivea (18) no wipe (1) Nouba (1) nowości (61) ntn (1) NU (1) Nutricia (1) NYC (4) Oceania (2) odbudowa paznokci (1) odejście (1) odżywka do paznokci (1) Oilatum (2) Oillan (1) olejek do paznokci (1) Olivia (1) OPI (12) Organic Shop (2) organizer (1) Oriflame (30) original source (1) ORLY (12) ozdoby (4) p2 (3) Paese (3) PaintedPolish (2) paletki cieni (1) palmolive (1) Palu (2) pampers (2) paola (1) paris (1) PB Nails (1) peel off (1) Petal Fresh (1) Petite fleur (1) pędzelki (2) piasek (2) piaski (3) PiCture pOlish (1) piegi holo (3) pieluchy (1) Pierre Rene (28) pies (2) Pink-Boxing (1) playboy (1) płytki (11) Poczta Polska (1) podaj dalej (8) poduszka ortopedyczna (1) Polished for days (1) PolishPickUp (5) Pommette (1) PPU (3) Praktycznie Kosmetycznie (1) Pretty Jelly (1) Pretty Serious (1) prezenty (3) Prezenty z Dalekich Krajów (5) projekt (66) Provocater (2) prywata (20) przeprowadzka (1) przezroczysty stempel (2) przyrząd do ściągania hybryd (1) PUPA (1) pyłek kameleon (1) pyłki (2) pyłki holo (3) QHC FiMeet (1) QNS (1) Queen (3) Quiz (1) radełko (2) Realac (1) recenzja (10) resin (1) resinart (1) resinartcieszyn (1) REVIEW (14) revlon (3) ręcznie robione (1) Rimmel (4) RIVAL (4) rozdanie (7) różne (10) ruby rose (2) Sabrina cosmetics (1) Safari (2) Safira (1) Saga (2) Salamandra (1) sally hansen (4) samotność (1) Sandra (8) Satin (1) SaviLand (1) Savina (1) Scofflaw (1) ScofflawVarnish (1) Seche Vite (4) Semilac (2) sensique (7) sephora (5) SerumNo5 (2) serwetka (1) SHC (3) SHE (2) Simple Beauty (1) Sioux (1) siódemka (1) sklep (1) słodycze (2) słoik ze słomką (1) Smalto (1) smart girls (2) Smitten (1) smutek (2) Snails (1) SNS (2) soak off (2) sophin (2) Soraya (4) Spectacular (1) SPN (4) sprzedam (3) sprzedaż (3) Stabilo (2) Star Gazer (4) stempelki (11) storczyki (2) Striplac (1) studentska (6) sudocrem (5) Sunny Nails (1) swatches (1) Sylveco (2) syoss (1) śmierć (3) świece (2) świece ceramiczne (1) świece kotki (1) świeczki (1) tasiemki (1) testy (16) tęsknota (1) TheOne (1) TheSecretSoapStore (1) tommy cafe (1) TooFaced (1) top bez przemywania (1) toujours (4) trawa cytrynowa (1) trendy Colors (1) Trolli (1) TSSS (1) Tusze (2) tutorial (1) Tymbark (2) tytany (2) ultimate (3) under twenty (1) Unicirn (1) UP Girls (2) UPS (1) USA (1) Velvet (3) Venalisa (1) Vianek (4) Victoria Vynn (1) VINYLUX (2) Vipera (3) vital (1) vizir (2) volare (2) vollare (9) votiv (1) W7 (2) WADER (1) Wawel (1) Wedel (3) Wellness&Beauty (2) wędrująca książka (3) wibo (23) wibo. (3) wishlist (1) woda morska (2) wspomnienia (1) współpraca (33) wygrane candy (6) wymianka (6) wyprawka (1) wyprzedaż (1) wysuszacz lakieru (1) wysuszacz lakieru w kropelkach (1) wyzwania (1) Yankee Candle (4) Yasumi (2) yves rocher (11) zabawka edukacyjna (2) zabawka sensoryczna (1) ZABAWY (30) zapach ciszy (2) Zbiorowe Malowanie (4) zbiorowy post (2) zdobienie (3) Ziaja (8) ZILA (2) zima (1) zmywacz w chusteczce (1) ZOEVA (1) ZOYA (2) zrób to sam (2) zwierzątko (1) zywica epoksydowa (1) żal (2) żale (1) żele (14) żywica epoksydowa (1)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O mnie

Moje zdjęcie
Cieszyn, śląskie, Poland
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Google. Komentując moje wpisy wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie. Blog do sprawniejszego działania wykorzystuje pliki cookie. Maniaczka lakierów i kosmetyków kolorowych z głową pełną marzeń i pomysłów co zmieniają się co sekundę!!! Kocham konie... Mama cudownego Syna Karola!!